Douane storingen

  • door Douane
    Het proces Mijn Douane is (weer) beschikbaar vanaf dinsdag 19-08-2025 13:53.Het proces is weer beschikbaar. The post Mijn Douane is (weer) beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    De beschikbaarheid van het proces Mijn Douane is beperkt vanaf dinsdag 19-08-2025 11:05.Op dit moment kunt u niet met DigiD machtiging een aangifte doen in MijnDouane. Er wordt aan een oplossing gewerkt. The post Mijn Douane is beperkt beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    Het proces Proces Scannen in Rotterdam is (weer) beschikbaar vanaf dinsdag 19-08-2025 09:02.Het proces is weer beschikbaar. De noodprocedure is niet meer van toepassing The post Proces Scannen in Rotterdam is (weer) beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    De beschikbaarheid van het proces Proces Scannen in Rotterdam is beperkt vanaf donderdag 14-08-2025 15:58.De scan op de container terminal RWG is tijdelijk niet beschikbaar. De vervangende scan is de RIT scan gelegen te Bosporusstraat 5, Maasvlakte Rt. U kunt gebruik maken van de noodprocedure die geplaatst is op https://nh.douane.nl. U kunt gebruik maken van […]
  • door Douane
    Het proces Invoeren in de EU, Uitvoeren uit de EU en Opslag (DMS) is (weer) beschikbaar vanaf donderdag 14-08-2025 09:36.Het proces is weer beschikbaar. De noodprocedure is niet meer van toepassing The post Invoeren in de EU, Uitvoeren uit de EU en Opslag (DMS) is (weer) beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    Het proces Invoeren in de EU, Uitvoeren uit de EU en Opslag (DMS) is niet beschikbaar vanaf donderdag 14-08-2025 08:16.Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk. Excuses voor het ongemak. U kunt gebruik maken van de noodprocedure. Wij adviseren u de noodprocedure uitsluitend toe te passen als het logistieke proces naar uw oordeel […]
  • door Douane
    Het proces Invoeren in de EU, Uitvoeren uit de EU en Opslag (DMS) is niet beschikbaar vanaf donderdag 14-08-2025 08:16.Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk. Excuses voor het ongemak. The post Invoeren in de EU, Uitvoeren uit de EU en Opslag (DMS) is niet beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    Het proces Mijn Douane is (weer) beschikbaar vanaf woensdag 13-08-2025 15:53.Het portaal is weer beschikbaar. The post Mijn Douane is (weer) beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).
  • door Douane
    De beschikbaarheid van het proces Mijn Douane is beperkt vanaf woensdag 13-08-2025 15:09.De storing is nog niet verholpen er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is brengen wij u hiervan op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. The post Mijn Douane is beperkt beschikbaar appeared first on Nationale Helpdesk Douane […]
  • door Douane
    De beschikbaarheid van het proces Mijn Douane is in onderzoek vanaf woensdag 13-08-2025 14:04.Er zijn signalen over een mogelijke verstoring ontvangen. The post De beschikbaarheid van Mijn Douane is in onderzoek appeared first on Nationale Helpdesk Douane (NHD).

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *